Den här helgen var riktigt trist, det fina vädret till trots. Började redan i torsdags då jag vaknade kl 4 av att jag hade migrän. Efter det har jag inte känt mig i form alls och lördagen tillbringades mestadels på soffan. Söndagen var jag lite piggare och orkade träna lite lydnad. Tycker det är svårt nu när det är isigt överallt. Passar bra att träna inkallning med ställande men jag är livrädd för skador. Hur som helst börjar Freddie få bra tryck både mot mig och i stoppen. Framåtsändandet överaskade Freddie mig med att självmant sakta in och börja trava. Tror inte den biten av momentet är långt borta nu. Inne tränar vi ingångar framför spegeln och här börjar belöningsplaceringen ge resultat med en position längre bak men framförallt rak. Vi tränar även kryp och jag försöker få till något steg när jag står bredvid Freddie, svårt.

