Då min fotbollsplan numera är upptagen av skolbarnen åkte jag iväg till SSBK för att träna. Vad förvånad jag blev när jag såg att parkeringen var proppfull, gick knappt att få en plats, trodde jag skulle ha klubben för mig själv. Först blev det skogspromenad och sedan träning för Freddie och mig. Det blev kryp, hopp, springa till target och kedjeträning. Det sista gick inget vidare, Freddie kroknade i värmen. Samtidigt visade det hur viktigt det är att vi tränar kedjor och blandar om momenten. Vi är inte vana vid all störning heller som klubben bjuder på, jag måste lära mig att ignorera att folk vrider om öronen på hunden då den släpper apporten, eller ska jag inte göra det.

Resten av dagen har ägnats åt tvätthögen och trädgårdsarbete. Ligger efter rejält på båda fronter. Men ikväll ska vi in till Mosebacke och kolla Weeping Willows, nostalgi på flera fronter 🙂

