Sista helgen i augusti och sommaren vägrar att ge med sig, härligt. Jag börjar trappa upp utifall vi skulle komma med på söktävling nästa helg. Är reserv än så länge. Om inte har jag anmält till Haninge också senare i september. Så idag åkte jag till SSBK och började med en liten kedja, framförgående, kryp 2 steg och läggande under gång. Är specielt nöjd att Freddie kröp bra trots att han var lite frustrerad över att han inte blev belönad i framförgåendet. Sen tjyvade han lite i läggandet så det får jag se upp med. Efter belöning tränade vi lite på hoppet som gick bra. Paus och sedan ett väldigt långt fotgående och så körde vi resten av momenten. Planen är att göra en kedja varje dag med olika moment och så ska vi köra igenom alla moment minst en gång varje dag. Det jag behöver slipa på är såklart krypet men Freddie behöver bli säkrare på framförgåendet då han blir frustrerad då han inte får någon belöning och det går ut över de andra momenten.

