Tänkte stämma av årets mås så här sista dagen. Kan väl konstatera att mina personliga mål har gått bra. Freddies har gått mindre bra.

Jag:

  • Gå SBKs grundutbildning Pågår
  • Gå kurs i tävlingspsykologi för Niina Svartberg Genomfört och en bra kurs
  • Hålla minst en kurs Har hållit både jaktkurser och en allmänlydnadskurs
  • Förändra min jobbsituation (jag har satt en boll i rullning och får se vart den hamnar) Ja det har jag verkligen gjort
  • Kolla upp några saker på hälsofronten som jag dragit mig för Klart
  • Göra någon qi-gong övning varje dag I stort sett gör jag något varje dag
  • Förbättra konditionen Började springa i somras och har fortsatt sporadiskt under vintern

Freddie:

  • Bli uppflyttad till högre klass sök Vi har försökt i alla fall
  • Starta på jaktprov och få 1:a pris Fokuserade på söket i år
  • Starta på WT Se föregående
  • Starta på kkl Se föregående
  • Starta lkl 1 och få 1:a pris Nej det blev inget

Freddie och jag:

  • Gå kurs i kedjning och helhet för Maria Hagström Den gick vi och den var super
  • Gå jaktkurs för Jenny Hamring Genomförde men det gick inte så bra
  • Jaktkurs för Anthea Lawrense Jag gick en dag utan hund, inte något för mig
  • Kanske åka på sökläger Inget sökläger i år, blev jaktkurs för Helen Philips i stället
  • Och säkert några fler kurser som dyker upp under året Utöver det jag skrivit kom jag med på Elitsatsningen för Maria Brandell

Gott slut och gott nytt år!

