Tack för alla grattis och fina värmande ord, va glad jag blir. Den här veckan har det varit fullare rulle än vanligt. Påsken tillbringades på landet och med det trista vädret som var passade vi på att vila upp oss. Jag har varit lite halvkrasslig ett tag så det var skönt att bara vara i 4 dagar. På jobbet var det full fart när jag kom på tisdagen. Större delen av mitt testteam sitter i Indien och de hade jobbat flitigt medan vi firade påsk. Kvällarna är också fullbokade med yoga, qigong och allmänlydnadskuren men det är roliga saker som ger massor med energi. Kursen är så rolig att hålla för alla deltagare jobbar bra och tränar mellan tillfällena.

Jag har anmält till tävling, lägre sök på Eldprovet så nu är det verkligen dags att ta tag i tävlingsträningen. Jag har gjort så att jag startade upp när snön försvann med att kolla av alla moment. Nu har vi kommit så långt att jag börjat köra 2-3 moment på raken. På måndag planerer jag att åka till Nacka BK för skottträning och att få stämma av platsliggning och budföringen. Jag nöter ingångar och tror aldrig jag kommer få Freddie att alltid sätta sig perfekt varje gång.

Idag kommer Vanessa hem från Vancuver, det ska bli så mysigt. Hon har beställt grillat med hemkörd bea och det är klart hon ska få det. Påskmust, hallonsoda och ostbågar är införskaffat också.

Imorgon ska vi träna sök och jag velar vilket upplägg jag ska köra, minska belöningarna mer eller öka motivatonen med belöning på varje figge, det är frågan. Återkommer med vad jag beslutade mig för.

