You are currently browsing the daily archive for juni 29, 2012.

Idag går jag på semester, väldigt efterlängtat. Börjar med att åka på kennelläger, ja inte med någon av ”mina” uppfödare, där upphörde engagemanget efter valpträffen. Nej det är Tollarbo som fixar för sina valpköpare med inhyrda instruktörer och då är jag en av dom. Känner mig ärad att blivit tillfrågad och det ska bli riktigt kul. Jag kommer ha 2 grupper, en vardera dagen. Lite knepigt är det med så begränsad tid men jag hoppas mitt upplägg blir bra, hoppas det inte regnar för mycket heller.

I torsdags hade vi sista sökträningen innan sommaruppehållet. Det var bara jag och Anna men vi hade lyxen med 2 extrafiggar. Jag körde ett reparationspass med direktbelöning och ett tomslag. Funka bra så klart, det är första skicket som tomslag som inte brukar funka. Nu får det här vila över sommaren och vi fokuserar på jakten.

juni 2012
M T O T F L S
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

Blog Stats

  • 121 145 hits

Kategorier

Skriv in din epostadress för att prenumerera på den här bloggen och därmed få information om nya inlägg via epost.

Gör som 321 andra, prenumerera du med.

Blogkeen

Labradorerna Sabina och Freddie