You are currently browsing the daily archive for januari 8, 2009.

Igår bjöd jag familjen på bio som tack för hjälpen med sökträningen i julas. Det är inte lätt att få alla viljor att samsas om EN film som alla vill se. Själv ställde jag mig utanför valet men la mig i med taktiska kommentarer till förmån för filmer jag ville se. Filip är väldigt filmintresserad och är otroligt kräsen med vad han kan tänkas slösa sin tid på. Vanessa är som jag, gillar romantik, humor och värme. Niklas vill se lättillgänglig aktion, inte massa tjafs. Ja ni fattar hur svårt det är. Tillslut enades alla om att se ”Låt den rätte komma in” en svensk vampyrfilm. Jag tror alla var nöjda, det var inte ”wow, vilken film” men den var annorlunda och välgjort med många duktiga skådisar som man inte sett tidigare. En gammal ungdomskompis hade en bi-roll och det var skoj. Filip tyckte den var ok men saknade ”story-line”. Den får betyg 3 av 5.

januari 2009
M T O T F L S
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Blog Stats

  • 121 142 hits

Kategorier

Skriv in din epostadress för att prenumerera på den här bloggen och därmed få information om nya inlägg via epost.

Gör som 321 andra, prenumerera du med.

Blogkeen

Labradorerna Sabina och Freddie