You are currently browsing the daily archive for januari 10, 2009.

Idag var jag inbjuden till en ny sökgrupp, den gamla har tyvärr mer eller mindre lösts upp. Det här verkar vara ett trevligt gäng. Freddie fick köra som nr3 och idag tänkte jag testa att köra dolda från början. Lite pirrigt var det eftersom jag blivit bortskämd med att  ha Christine som coach och som hela tiden säger vad jag ska göra. Nu måste jag tänka själv och det är nyttigt. Det gick hur bra som helst och Freddie jobbade grymt bra, helt inställd på att hitta sin figge. Bra kampare var det också. 5 skick fick Freddie gå och alla gick lika bra. Åh jag är glad som en speleman. Nu är det verkligen dags att gå vidare och börja med markeringar. Kanske man vågar hoppas på en start i vår i alla fall. När alla var klara grilla vi korv och det var gott och trevligt.

Kanske ni undrar vad för diskusion som pågår bland kommentarerna. Kan väl bara konstatera att inte ens klickervärlden är befriad från avundsjuka, missundsamhet och skitsnack. Jag får bara be er att inte fästa någon vikt vid denna pinsamhet.

januari 2009
M T O T F L S
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Blog Stats

  • 121 142 hits

Kategorier

Skriv in din epostadress för att prenumerera på den här bloggen och därmed få information om nya inlägg via epost.

Gör som 321 andra, prenumerera du med.

Blogkeen

Labradorerna Sabina och Freddie