You are currently browsing the daily archive for januari 23, 2009.

 

eva-m-golden

Jag är lite stressad och hinner inte skriva så mycket. Nu har jag 2 saker jag lovar att skriva mer om när tid finnes. Clinicen igår var väldigt bra så klart och en mycket trevlig form som tar det bästa av 2 former nämligen kurs och föreläsning. Man får informationen men också möjlighet att se hur det ska göras i praktiken. Nu har vi med levande varelser att göra så exakt det som ska visas går inte att göra. Jag fick massor med bra råd hur jag ska jobba med Sabina, tack Eva för möjligheten. Grundproblemet är att Sabina är lättstörd och har svårt med koncentrationen och dessutom är hon socialt osäker och behöver ha koll på omgivningarna. Det här vet ajg om men har inte kopplat det till att hon svävar iväg i fotgåendet. Får jag bara ordning på det så ska säkert det andra lösa sig också.

Nu åker jag och Anna till Jönköping för att hälsa på Anna och Helena från klickertränarutbildningen. Vi ska ägna helgen åt hundträning och prat. Ser mycket fram emot att träffa Anna och Helena igen.

januari 2009
M T O T F L S
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Blog Stats

  • 121 142 hits

Kategorier

Skriv in din epostadress för att prenumerera på den här bloggen och därmed få information om nya inlägg via epost.

Gör som 321 andra, prenumerera du med.

Blogkeen

Labradorerna Sabina och Freddie